28. juli 2013

To uger!

Oh my God! Nu er der kun to freaking uger tilbage! 


Tiden går så stærk! Modtog også mit visum i går. Det er så dejligt at vide at det bare er overstået nu! Jeg modtog bare mit pas med et fint stykke papir, der var klistret på. Det lignede faktisk bare den tykke side i passet, hvor alle oplysninger står, bortset fra der var et nummer jeg har fået og det var et nyt billede. 
Anyway, to uger og jeg mangler bare at sige farvel og pakke og så skal til til Alaska! 
Har stadig ikke fattet det endnu. Det er så vildt.

Har forresten tænkt mig at melde mig til svømning derovre. Min tredje værtssøster skal også gå til svømning, så det er dejligt. Hun fortalte at træneren var super sød og elsker nye holdmedlemmer og der tit kommer nye, som aldrig rigtig har svømmet før (hvilket betyder jeg ikke vil være et flop eller den dårlige på holdet - win)
Mangler stadig at få valgt de andre fag, men der er bare så meget at vælge imellem. Sådan et dilemma. 

I morgen skal jeg til lægen og have de sidste papirer og vacciner ordnet, og så tager min mor, papfar, min kæreste og jeg til et hotel (spørger ikke hvor) og overnatter en enkel nat og kommer derfor hjem igen i overmorgen.
På onsdag har min lillebror 14-års fødselsdag og så tager jeg på torsdag i sommerhus med 4 veninder i Lemvig og kommer først hjem den 4. Har også fået en kollega til at tage min sidste vagt d. 9. ude i Dyreparken, så jeg kun har en arbejdsdag tilbage (d. 8.) og så regner jeg med at tage over til min far i Sverige d. 9 og så til Rødovre hos min onkel d. 10., hvor min mor, papfar og lillebror også kommer og overnatter, så der ikke er så langt til Kastrup lufthavn d. 11. Føler mig presset egentlig. Jeg har ikke så meget tid tilbage i Danmark. 2 uger og jeg er faktisk oppe i luften. Wow. 

God søndag folkens! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar