22. juli 2013

Get together, Brande

Jeg besluttede mig for at dele det op i tre indlæg, da der simpelthen er så meget at skrive om! 

Den 22.-23.- juni var jeg til get together for mit distrikt 1450 for inbounds (dem fra andre lande, der er i Danmark), outbounds (os, der skal til et andet land næste år - vi bliver inbounds når vi ankommer i værtslandet), rotarianere og to rebounds (nogen fra Danmark, der har været af sted).

Det var super fedt! Selvom vi havde været til forældrebriefing og haft muligheden, for at lære hinanden at kende, snakkede jeg ikke med så mange, men det gjorde jeg i hvert fald der! Jeg fulgtes med en pige fra Herning til Brande i toget. Lærte også 3 piger ret godt at kende, hvor to skulle til USA og den tredje til Canada. Vi snakkede også rigtig godt med en dreng, der skal til New Mexico, USA. 

Ellers så skete der faktisk ikke så meget. Vi snakkede bare og lærte distrikt 1450's dans - haha. 

Men bare så I ved det: brasilianere ik? De kan sgu feste! De hørte musik og dansede HELE natten. Overdriver ikke! 

Men det var en god weekend. Så kendte man jo også nogle ansigter til afrejsebriefingen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar