23. juli 2013

Sidste skoledag

Ja, der var simpelthen gået så lang tid at jeg glemmer og få alt med - typisk mig. 
Jeg har jo lige afsluttet 9. klasse og vi skulle derfor klæde os ud d. 30. maj og kaste med karameller. 


Det er så min forsamling jeg fulgtes med. Til venstre er der min kæreste og jeg. Jeg skulle forestille at være Tomb Raider, hvis det ikke var klart. 

Kl 7:30 skulle vi alle mødes hos en dreng fra klassen og spise morgenmad, og vi var selvfølgelig alle klædt ud. Kl 8:30 skulle vi om på skolen og smide med karameller. Jeg bor i en lille by, hvor halvdelen af os gik på en anden skole før, så stort set alle os piger på billedet tog om på vores gamle skole for at kaste med karameller og hilse på vores gamle lærere. Det var super hyggeligt, og så underligt at alle de 8 år, man har gået i skole, og oplevet 9. klasserne kaste karameller, og så var faktisk endelig ens egen tur. Det var mærkeligt. Det føles ikke som særlig længe siden vi kun gik i 6. og var de største og skulle forlade skolen. 

Nå, men efter vi havde kastet med karameller skulle vi alle mødes og med bussen til Silkeborg, hvor vi skulle ud at bowle. 

Her sidder jeg i bussen på vej til Silkeborg med en af mine rigtig gode veninder. 
Det var så hyggeligt inde til bowling, og efter det var der buffet inde i bowlinghallen med super godt mad! 

Da vi var færdige med det satte vi igen kursen til Herning, hvor 4 af mine veninder, min kæreste og jeg tog ind på Sønder Anlæg (nogen tog hjem og skiftede og andre tog derind med det samme med kostumer på), hvor helt vildt mange unge fra Herning omegn tager ind og drikker, hører musik og har det sjovt sammen. 


Vejret var super godt! Måske en anelse FOR godt. Vi besluttede i hvert fald at gå ind i Herning gågade og tog ind på Dyrbys og fik en lækker milkshake, når det var så varmt - mums! 

Kl 17 mødtes de 4 piger jeg fulgtes med omme ved mig, hvor vi skulle gøre os klar sammen til fest om aftenen. 

Det var en mega god fest, som blev holdt i Haunatrup forsamlingshus! Alle snakkede med alle og havde det super hyggeligt, det var så dejligt! 
Jeg kommer i hvert fald til at savne dem alle sammen næste år! Festen sluttede vist kl 2 om natten og så skulle vi bare hjem og forberede os til den første eksamen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar