18. august 2013

Hiking!

Indlægget fra i går, kom først op i dag. Tror det var noget med nettet. 

I hvert fald, så var vi ude og plukke bær i dag (billeder kommer senere), så vi nåede ikke rigtig at hike, men det var hyggeligt og der var en flot udsigt. Det tog lidt under halvanden time at komme derud, men mere var der ikke i det. Luna, deres hund, kan åbenbart godt lide Triscuits. En eller anden slags kiks, haha. Hver gang hun gik væk og vi kaldte på hende var det ikke lige så spændende, som at spise bær, medmindre vi raslede med kiksekassen. Hun er nuser! 
Vi samlede knap 3 gallons, ca 11 liter.

Ødelagde telefonen, jeg havde lånt af Rotary, fordi min vandflaske åbenbart var utæt i tasken... Skal til Rotary møde i morgen, så må forklare det til min counselor og muligvis få en ny eller få lov til at klippe simkortet til, så den passer til min iPhone. Vi får se. Men det er lidt nederen. 

I dag d. 18., var det min mormors fødselsdag og hun kunne være fyldt 85 - hvis hun altså havde været i live. Hun døde den 27. marts i år, desværre. Min værtsfamilie plejer normalt at gå i kirke hver søndag, men fordi vi skulle hike og det er sidste søndag inden skolestart fik vi lov til at sove længe og så var der vafler, æbleskiver (lavet af surdej), sirup og syltetøj. Det var mums!


Vi stoppede på en rasteplads og tog lige et billede. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar