21. august 2013

First day of school

Hej allesammen 

I dag var det min "første skoledag", men det var mere information og så vi kunne få vores lockers og se, hvor klasseværelserne var osv. og var kun indtil kl 11. 
Så update og min første rigtige skoledag kommer altså først i morgen. 
Jeg har:
Period 1) Studio Art
Period 2) Alaska Studies
Period 3) American Writers (litteratur)
Period 4) Algebra ll
Period 5) Alaskan Zoology
Period 6) Spanish l


Og så bliver timerne sat ind der.
Har Rotary møde mandag kl 12, så det er mens jeg har frokost pause. Har altid 2nd lunch.
Håber I forstår, hvad det betyder. Det tog i hvert fald mig noget tid og forstå sammensætningen.

Efter skole tog David og jeg ud at fiske i - hvad? - 30-40 minutter, fordi jeg havde swim practice, som jeg åbenbart SKULLE til ifølge Leslie, desværre. Det var rigtig hyggeligt! Selvom det ikke var så længe, men vejret var bare super dejligt, solen skinnede og det var den sidste dag før skolen starter officielt.


David og jeg gør os klar til at komme af sted! 


Mig med grimt fiske udstyr. Støvlerne kunne jeg lige præcis passe. De gik ret langt op og fik "hjemve", som man siger. David syntes bare det var sjovt :-( 


Var da ikke helt forfærdelig til det. Vi fangede ikke noget, men efter han havde kørt mig til swim practice tog han selv ud og fangede heller ikke noget - haha ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar