24. august 2013

Afslapningslørdag

Hey allesammen! 

I dag er der faktisk ikke sket så meget. Jeg snakkede med fire af mine bedste veninder i morges på Skype, hvilket var super dejligt og hyggeligt! Det var rigtig længe siden vi alle havde snakket sammen. 
Har slappet af, mens solen skinnede udenfor - I know, det er ikke godt, men der var ikke rigtig nogen hjemme og det var dejligt at slappe af efter Teen15 og fodboldkampen i går! 

Ellers er jeg bare lige kommet hjem efter at have været ude og handle i knap to timer, så jeg kunne få købt school supplies, som mapper, papir, blyanter, skoletaske (i en mega fed farve!) osv.
Vi handlede også ind til aftensmad (spændende indlæg med indkøb, ik'?) og Tundra Delight, som er en dessert med blåbær, cream cheese og alt muligt andet med flødeskum ovenpå. Det er bare lækkert! 
Vi har også fået blåbær-rabarber tærte, som også var super godt! Lidt bitter eller sur pga rabarberen, men med en ordentlig gang flødeskum smutter den meget nemt ned! 

Og det er åbenbart "Fill the boot day", hvor brandmændene går rundt med en kæmpe støvle og samler ind til børn, der er født handicappede. Egentlig underligt at det hedder day, for det er den her og næste weekend. Men elsker navnet: Fill the boot day! Haha


Den er fuld af mapper og papir lige i øjeblikket, fordi jeg simpelthen var for doven til at slæbe det op på mit værelse tusind gange! 

Og hvis der forresten er nogen, der har lyst til at sende mig noget dansk guf (som alle der er på efterskole beder om) eller bare en kærlig lille sød hilsen, så bor jeg lige pt på

855 Cranberry Ridge Drive
Fairbanks, Alaska, 99712
USA

PS. Det er forresten sandt, det de siger om at udvekslingsstudenter spiser en masse Nutella! Har ikke tal på hvor mange Nutella madder jeg har spist! Ej okay, det lyder som om jeg spiser dem tit, men det er nu bare lige en (eller to, hæhæ) til eftermiddagskaffe ;-) 


Og og og!!! Min computer virker endelig igen!! Det er så fantastisk! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar