5. november 2013

Elg, killinger, skolebus og canned bread

Som titlen siger: elg.
Efter at jeg snart har været i Alaska i 3 måneder har jeg nu endelig set min første elg i går! Endelig. Har hele tiden følt at alle bare har set elge og så var der bare mig, men endelig! OG jeg kørte for første gang med skolebussen. Eller det passer ikke, vi har taget bussen til svømning og sådan, men første gang til/fra skole og jeg tog den hjem, fordi at nu er svømning jo ovre og jeg ikke har alle mine ting til Cross Country Skiing, som jeg har valgt at gå til, men er begyndt at få kolde fødder (haha, meget morsomt). Ej, er begyndt at komme på andre tanker, for vil helt vildt gerne være en del af drama klubben i stedet, fordi jeg hele tiden har været sikker på jeg skulle være med i det! Så er i hvert fald lidt i tvivl...



Ja, ved godt billederne ikke er for gode, men var helt oppe at køre!

Og selvfølgelig killinger! Cynthia passer i øjeblikket to små to-uger-gamle killinger i et par uger indtil de skal til en dyrehandel, så nu passer hun dem bare og gør dem sociale og så de ikke bliver forskrækkede, når en masse hænder pludselig roder rundt med dem. Men i går kom hun så og hentede mig lidt over 4, så jeg kunne hilse på dem, og det var også med hende jeg så elgen. Hun fortalte, at hun så en elg i sin indkørsel, da hun tog af sted, så vi tog lige på elgejagt, så jeg kunne få set min første elg.
Cute alarm, så er I advarede!






Er de ikke søde?
Ja, canned bread, spørg mig ikke. Brød på dåse, det er underligt og det synes jeg skam også selv. Har sat en lille video sammen: http://www.youtube.com/watch?v=eYNwvzz-Sik&feature=youtu.be


Og så fordi det er Fairbanks er det jo selvfølgelig også begyndt at sne!

 Tog lige billederne i dag, da jeg var på vej hjem fra skole efter at være stået af bussen. 
Det her er familien Kurzbard's hus. Jeg skal forresten dele værelse med deres datter, Anya, hvis jeg ikke allerede har fortalt det

Lige nu er kl. halv 7 og det er -3 grader celsius udenfor og i morgen bliver det -8. Vil se om jeg ikke kan finde en vejr app og sætte ind på bloggen, så I kan følge med i, hvor varmt (nærmere koldt) det er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar