28. januar 2014

Thanksgiving og Black Friday

Okay, jeg undskylder sååå meget for ikke at have skrevet noget i 2 måneder næsten. Undskyld, undskyld, undskyld. Der er ikke rigtig nogen anden forklaring en dovenskab. Størstedelen af det her opslag bliver tekst, fordi at putte to måneder ind i en blog i et opslag vil tage en evighed!
Deler nok det hele op i små opslag, så det er nemmere at finde rundt i.

Det her var en dag i avisen; det er lidt vildt!

Inden vi tog til Thanksgiving hos vores venner the Bartlings sad jeg lige og så paraden i New York på TV. Vejret var utrolig dårligt og det blæsede, så balloner var super tæt på jorden i år. 
For jer der ikke ved, så er der altid en parade i NY til Thanksgiving. 

Tog desværre ikke så mange billeder, men det er Leslie i midten, da vi skulle til at sætte os ned og spise omkring kl 15, tror jeg. Vi tog over til dem kl 13 - eller der omkring.

Kalkun, bønner, kartoffelmos, sweet potatoes (orange stads) og noget makaroni noget tror jeg den lille klat nede i højre hjørne er.

David og jeg tilbragte tid sammen med de små, fordi der kun var os som gik i high school og en anden fyr, der hed Jared, men han var ret genert. Men David fra venstre, Siri og Laus (ved ikke hvordan det staves) men de var utrolig søde. Vi spillede Mario kart, selvom de var ret dårlige, men så kære! Siri ville også have mig til at læse en bog for hende, så det gjorde jeg da lige

Ja, min snapchat til folket. Happy Thanksgiving folkens!

Alt i alt havde jeg en ret god Thanksgiving! Der skete ikke så specielt meget, men det var meget fedt at prøve. Der var jo selvfølgelig også tærter til dessert, mums! Er super taknemmelig for at jeg har fået den her chance! Til Claus (min danske counselor) tusind tak, fordi du valgte mig og jeg var så ekstrem heldig at få lov til at komme til USA, og endda Alaska. Vi er jo kun to, så er så utrolig heldig! Tak! Og tak mor og far, fordi I har støttet mig igennem det her og været der for mig - især dig mor. 
Og selvfølgelig alle mine venner derhjemme: jeg savner jer allesammen utrolig meget. Nogen af jer holder jeg kontakten med mere end andre, men jeg elsker jer allesammen! <3
Selvfølgelig, ikke mindst tak til Rotary herovre og mine fantastiske værtsfamilier (selvom ingen, bortset fra Cigne kan forstå, hvad jeg skriver) og fantastiske venner - både amerikanske og udvekslingsstudenter - jeg har fået!
 Andrea og jeg inde i en butik kaldet Icing

  Yes, er super lækker

 David fortalte mig om den her for langt tid siden, men han havde ingen mønter. Men så man kaster en mønt i (Andrea og jeg kastede en i hver) og så ruller den rundt i den grønne ting og går til velgørenhed og så er den jo meget cool ;) Vi filmede det begge to og bagefter stod en hel masse mennesker og kiggede på os, haha!

  Det her er alt jeg købte på Black Friday. Black Friday dagen efter Thanksgiving, hvor det er den største udsalgsdag om året. 

Andrea havde allerede været ude at shoppe siden tidlig morgen omkring kl 7, så hun var hjemme igen kl 9. Vi skulle have lavet noget andet, tror det var noget med David, men jeg fik lov til at tage ud og shoppe med Andrea, selvom det dog først var kl 12. Så vi tog af sted i 2-3 timer og fik lidt frokost og bare hyggede. Alt tøjet er fra American Eagle, som jeg seriøst elsker! Jeg fik også købt et nyt fladjern, fordi mit gamle fra Danmark "døde" på en eller anden måde og Leslie var så sød at betale den! :D
Så ja, det er alt mit nye "skrammel", selvom det nu kunne have været værre.



Da jeg opdaterede det her opslag var det tirsdag den 28. januar 2014. Men også den dag jeg er 170 inde i mit år og 170 dage tilbage! Halvvejs. Nu går det desværre bare ned ad bakke (som at der er færre dage til at jeg skal hjem, end jeg har været her) :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar