18. september 2013

Pakke nummer 2!

Hej allesammen

Så har jeg modtaget min pakke nummer to MED pålægschokolade!!! http://youtu.be/7fqXObh6VbA
Og vi har fået sne i dag den 18. september.

Fall Orientation var mega fedt og jeg mødte en masse nye mennesker!

Fra venstre: Katie, Kearney (rebound fra Thailand) og jeg - ser jeg ikke godt ud?

Fra venstre: Kearney, Cigne og jeg

Talentshow. Holdet Skandinavien, hvor Danmark synger Kun for mig af Medina

Gruppebillede


Smukke, smukke Alaska

Minion cupcakes fra Grusomme mig, lavet af tyske Indra

Rebound-moment med Cigne i forgrunden

Bustur til Willow fra Anchorage - Katie og jeg til højre i baggrunden (kan ikke huske de andres navne, haha)


Næste weekend tager jeg igen til Anchorage til et swim meet. Ønsk mig held og lykke! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar