22. september 2013

Bartlett swim meet and potatoes

Hey guys! 

Så kom jeg hjem efter mit swim meet i Bartlett, Anchorage i går aftes kl 10. Jeg svømmede 200 yard freestyle relay, hvilket vil sige det er med tre andre, så skulle kun svømme 50 yards - heldigvis! Jeg var den sidste i mit relay, hvilket gjorde mig super nervøs, for så lå det hele jo på mig som den sidste. Og fordi poolen og væggene i poolen er anderledes (og jeg allerede har svært ved flip turn) er det mega svært at lave flip turn, så jeg spurgte mine team-mates og Bryan, vores træner, om det var okay jeg ikke lavede flip turn, men bare wall turn. Bryan var ligeglad, mens pigerne var mere: "Ja, selvfølgelig! Det sænker nok din fart, men gør hvad du har det bedst med!" 
Ellers tror jeg det gik godt; jeg blev ikke diskvalificeret eller lavede det forkerte stroke. 

Turen derned og tilbage var helt vildt smuk! Kunne simpelthen ikke stoppe med at tage billeder


Bjergene er smukke, ik'? 

Undskyld jeg sætter så mange billeder ind af bjergene, det er vel ikke så spændende, det er bare super flot. Og billederne er intet i forhold til den ægte vare! 


I dag har vi så høstet kartofler, fordi det er begyndt at sne og det jo helt skal gøres inden jorden fryser. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar