18. november 2012

Om udveksling


Exchange isn't just a year in your life, it's a life in a year!

Der er ikke så forfærdelig mange, der vælger at blive udvekslingsstudent, men dem som gør det, har kun gode ting at sige! Man modnes utrolig meget på bare ét år, samtidig med, at man skaber livsvarige venskaber på den anden side af kloden, lærer at leve i en helt anderledes kultur, end man er vant til og mestrer et helt nyt sprog!

Jeg har bare helt mit liv været fascineret af USA og sproget, engelsk. Jeg har altid gerne villet til USA, og da jeg fandt ud af, at der var en mulighed for at bo der, samtidig med, at jeg også kunne gå i High School og leve hos en helt normal amerikansk familie; ja, så greb jeg da selvfølgelig muligheden! Jeg kan selvfølgelig ikke sige, hvor godt det har været, inden jeg har været af sted, men kan da kun forestille mig gode ting, og opfordrer stærkt andre til det!

Love you peeps!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar