8. marts 2013

Fødselsdag og forældrebriefing

Som nogle af jer måske ved, så havde jeg fødselsdag i søndags (altså den 3. marts) og fyldte 16! - Tillykke til mig!
Anyways, det er lidt vildt at tænke på, at næste gang jeg kan og skal fejre fødselsdag i Danmark, bliver jeg 18 år! 18! Tiden går altså alt for stærk... Ved ikke om jeg er den eneste, men synes ikke det er særlig lang tid siden, at det var jul - eller er det bare mig? Hm...

I morgen skal hele distrikt 1450 til forældrebriefing. Jeg glæder mig helt vildt til at møde alle sammen og få en masse praktisk information - og så rykker det hele jo også et skridt nærmere!

Min klasse og jeg har fået at vide, at vi skal have den første eksamen i matematik den 2. maj. Igen - tiden går hurtig! Er slet ikke klar til det endnu. Jeg kunne godt bruge et år mere med mine tøser, men samtidig kan jeg heller ikke vente med at komme til Alaska; det kan kun gå for langsomt. Jeg har også fået job i Jyllands Park Zoo, hvor jeg skal stå i kiosken, så jeg lige kan tjene nogle hurtige ekstra penge. Hvor jeg altså glæder mig!

Love you peeps!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar